Vakaro skaitiniai: „Jurgita“, „L’officiel“

Naujo „Jurgitos“ numerio pristatyti turbūt nė nereikia, nes visi parfumerijos fanai jį jau bus pastebėję. Lapkričio numerio tema – „Viliojanti kvapų karalystė“, kuriame rasite kelis skirtingų žanrų straipsnius šia tematika. Įdomiausias – Laimės Kiškūnės tekstas „Kaip atsirado kvepalai“ apie moderniųjų kvepalų priešistorę, t.y. tą egzotišką laiką, trukusį keli amžiai iki Kristaus. Beje, autorė vartoja įdomų ir dėmesio vertą žodį „kvepalininkas“ vietoje „parfumeris“. Manau, čia yra racijos, ypač kai kalbama apie senuosius laikus (bent jau iki XX a.), kuomet miestuose buvo apstu amatininkų – odininkų, vaistininkų, mėsininkų, pienininkų ir pan. krautuvėlių. Karinos Krysko pasakojimą apie „69 Danguje“ kvepalus ir jų sukūrimo istoriją galite praleisti, nes viskas jau „n“ kartų buvo rašyta-aprašyta „geltonojoje spaudoje“. Nieko naujo ir vertingo šiame tekste nerasite. Toliau – TV žvaigždės Aisčio Mickevičiaus pasvarstymai apie jo pomėgį maišyti kvapiuosius aliejus ir asmeninę parfumerinę patirtį. Tokių žmonių, kurie baigę Laimės Kiškūnės vedamus parfumerijos gamybos kursus patys gaminasi kvepalus, yra apsčiai. Tačiau Aistis, būdamas tik vienas iš jų – labai parankus personažas žurnalistams, mat TV žiūrintys žmonės jį žino ir juo domisi. Visgi būtų visai įdomu pauostyti jo kuriamus kvepalus. Verčiam puslapį toliau. Interviu su „Creme de la creme“ komercijos direktore Diana Podmostko, kuriame kalbama apie nišinę parfumeriją, tendencijas, jos pačios kvepalinius pomėgius. Šio mėnesio „Verslo klasėje“ apie tą patį buvo daugiau ir įdomiau. Visa kita (parfumerinius testus ir horoskopus), palikime paauglėms gimnazistėms. Numeris nė per kiek neprilygsta prieš kelis metus pasirodžiusiam žurnalo „Istorijos“ parfumeriniam numeriui. Lapkričio „L’officiel“ ir žurnalistė Alla Gofman siūlo susipažinti su „Serge Lutens“ kvepalais. Gerai „sukaltas“ tekstas, kurį įdomu skaityti, tikiu, užvirs moteriškas aistras įsigyti bent vieną Lutens flakoną. Bet. Pasigedau dėmesio tikrajai „Serge Lutens“ žvaigždei, t.y. parfumeriui Christopheriui Sheldrake’ui, tyliai kuriančiam firmos užkulisiuose. Iš teksto galima susikurti iliuziją, kad visus šio brendo kvepalus yra sukūręs pats Serge’as Lutensas – tai mažumėlę ne visiška tiesa.

Comments

Popular Posts