Bourjois „Soir de Paris“

Kai daikteliavimas tampa pomėgiu, daiktai patys tave susiranda. Taip ir man su visokiais įdomiais, senais kvepalais – specialiai neieškau, bet jie patys kažkaip įkrenta į rankas. Net ir iš atostogų Klaipėdoje grįžtu neplanuotai praturtėjusi. Dailutis art deco stiliaus „Bourjois“ flakonas su legendiniu „Soir de Paris“, buvo pagarbiai atneštas iš sendaikčių krautuvėlės šeimininko kabineto, kur, pasirodo, stalčiuje pragulėjo kelerius metus nejudinamas. Ir tai buvo tik į gera, nes gavau puikiai išsilaikiusį ir vartojimui tinkamą aromatą iš 60-ųjų epochos.


O šių kvepalų legenda prasidėjo gerokai anksčiau – 1928 metais, kai parfumerijos revoliucionierius, Chanel No. 5 autorius Ernestas Beaux, sukūrė „Evening in Paris“ JAV rinkai. Tik po metų sėkmės už Atlanto, kvepalai pradėti pardavinėti ir europiečiams. Šie jau žinojo ir dievino prieblandos, tamsos, nakties temą: Guerlaino „L‘Heure Bleue“, Caron „Nuit de Noel“, Klytia „Nuit Fleurie“, Rosine „Nuit de Chine“ buvo vieni perkamiausių kvapų. Tačiau naujoji Beaux kompozicija, kurioje derėjo jazminai, rožės, irisai, gvazdikai, santalmedis ir vetiverija, vėl sumušė visus populiarumo rekordus ir dar ilgai laikėsi aukštumose po II PK. Šokių salės, jaunimo vakarėliai skendėjo minkštame pudriniame „Soir de Paris“ debesyje. Iš kur toks pasaulinis populiarumas? Be jokios abejonės – Paryžiaus, stebuklų miesto magija ir sėkminga reklaminė kampanija, kurios šūkis buvo „Luxe klasės kvepalai tik už 9 frankus“. Taip „Soir de Paris“ užkariavo plačiąsias mases – su svajone apie paryžietišką gyvenimą ir lašeliu prabangos iš tamsiai mėlyno kobalto spalvos flakonėlio.


Comments

Popular Posts