„Miriam“ ir „Loretta“ duetas iš „Tableau de Parfum“
„Tableau de Parfum“ vardą vis dar galima vadinti nauju, kaip ir koncepciją sujungti trumpametražį kiną, skirtingus moterų įvaizdžius bei kvepalus. Tai parfumerio Andy Tauerio ir kino menininko Briano Pera‘os ilgamečio bendradarbiavimo rezultatas. Pastebimas, nes kitoks. Stilingas, nes imituoja dabar taip madingą vintažą. Drąsus, nes aldehidai vis dar yra pažymėti „morališkai atgyvenusiųjų“ etikete. Ir dėl viso to vertas pauostyti. Brianas Pera susuko trumpametražių kolekciją, pavadintą "Woman's Picture", o Andy Taueris pagal kelias serijas ir jose dominuojantį moters tipažą sukūrė kvepalus (beje, parduodamus kartu su filmo DVD).
„Miriam“: elegancijos fiesta
Drąsiai juos siūlyčiau „Chanel No.5“ gerbėjoms – išties stiprus „déjà vu“. Pagrindiniai veikėjai – žali aldehidų dygliukai ir netrukus juos nuraminantis pudros šuoras. Kaip žalių aštriabriaunių brangakmenių papuošalas ant „Chanel“ tvido kostiumėlio. Klasikinės, santūrios elegancijos triumfas.
„Loretta“:
žemuogės dilgėlyne
Nors kvepalai priskiriami „baltų gėlių“ kategorijai,
pirmas įspūdis juos pauosčius – žemuogių pintinė dilgėlyne; valgomas saldumas vešliame, žoliškai karčiame patale. Viską vainikuoja jau iš anksčiau pažįstamas, tik ne toks ryškus, ambra dvelkiantis Tauerio autografas. Tai dar viena 2012 metais inauguruota tuberoza, kuri ne tiek svaigina, kiek kelia mintis apie konditeriją (kita tokia – Madonna "Truth or Dare").
Paties Tauerio kūrinių kontekste abeji kvepalai atrodo išskirtinai, bet plačiajame parfumerijos vandenyne jie paskęsta; ypač „Miriam“, kuri užsispyrusiai užsiuodžia kaip aldehidinių praeities bestselerių imitacija, o ne originali stilizacija.
Comments
Post a Comment