„By Kilian“ – kvepalai aristokratiškai bohemai
Seniai jau nebuvo tokio ažiotažo dėl kvepalų, koks kilo į Lietuvą atvykus „By Kilian“. Šis parfumerinis vardas sugebėjo sukelti šurmulį ne tik parfumanų tarpe, bet ir kur kas margesniuose sluoksniuose. Ne paslaptis, kad ypatingai karštas aistras kursto jų kaina ir net rimtuose tarptautiniuose parfumerijos forumuose bene populiariausia su jais susijusi tema – ar šie kvepalai įkainoti ne per brangiai. Dar labai mėgstama šnekučiuotis apie „By Kilian“ įkūrėjo Kiliano Hennessy’io (taip, taip, jis – ir žymiojo konjako gamintojų dinastijos palikuonis bei paveldėtojas) velnionišką charizmą. Kur gi ne, - juk jaunasis Hennessy’s dažnai pabrėžia, kad „afrodiziakus išrado parfumeriai tam, kad nereiktų mokėti už meilę“, ir interviu dalina romantiškai prasagstytais marškiniais.
O ir viena jo kvepalų serija – „L’Oeuvre Noir“ – skirta būtent meilei bei įvairioms jos stadijoms. Šių kvapų uodimas ir meditacija to, į ką nukreipia kūrėjų suteikti pavadinimai – tarsi savotiško kvepalų kinematografo scenarijaus skaitymas, pradedant ramia veiksmo užuomazga ir baigiant kulminaciniais akordais. Nuo labiau moteriškų kvapų „Prelude to Love“ (apelsino žiedų solo; švari, muilu kvepianti visa ko pradžia), „Love“ (saldus gurmaniškas desertas, kurį norisi skanauti tarsi purų žemuoginį zefyrą; rožinė mergaitiška meilė be dramų ir be žeidžiančių dyglių), „Beyond Love“, „Love and Tears“ (jazminaičių rečitalis; skaidrus ir tyras kvapas, nelyg karšta ašara, nuriedanti ant šalto stiklo) – iki vyriškesnių „A taste of Heaven“ (žalias levandų patalas su virš jo tvyrančiu vaiskiu pudros debesėliu) ir „Straight to Heaven“ (darnus ir ramus romo beigi medienos duetas), vėl grįžtama į saldžius ir jausmingus „Back to Black“ (medus ir tabakas; bet tikrai ne juodas, greičiau, pilkai geltonas), „Liaisons Dangereuses“ (saldžiarūgštės slyvos; čia daugiau saldaus žaismingo malonumo, negu įtampos – priešingai, nei to paties pavadinimo svaiginančiame kino filme su Johnu Malkovichiumi ir Glenn Close pagrindiniuose vaidmenyse), „Cruel Intentions“ ir „Sweet Redemption“ (vanile ir benzoinu pakaitinti apelsinžiedžiai).
Ir kaip gi be šiuo metu tokio madingo agarmedžio? „By Kilian“ turi ir pristato visą jo liniją po „Arabian Nights“ vardu. Įvairių atspalvių ir poskonių, nuo dramatiško „Rose Oud“ iki klampaus, juodo „Pure Oud“. Tikiu, kad nemažai agarmedžio fanų lygins juos su visu skaitlingu „Montale“ agarmedžių spektru, bet akivaizdu, kad „By Kilian“ kompozicijos yra visai kito charakterio, ne tokios „garsios“ ir ne tokios ekscentriškos (prisiminkite kad ir „Montale Aoud Cuir d’Arabie“!!!).
Juodi, šilku išmušti mediniai kvepalų „karsteliai“, miniatiūriniai, juos saugantys rakteliai, papuošti kutu – kuo ne romantiko svajonės įsikūnijimas? Apskritai visa „By Kilian“ kolekcija man yra labai romantiška, o jos dvasia skrajoja kažkur XIX amžiaus prancūzų poezijoje ir tobulai perteikia aristokratiškos bohemos kasdienybę. Su absento, opiumo pypkių dūmais, saldžiais žodžiais ir meilės apsvaigintomis galvomis...
O ir viena jo kvepalų serija – „L’Oeuvre Noir“ – skirta būtent meilei bei įvairioms jos stadijoms. Šių kvapų uodimas ir meditacija to, į ką nukreipia kūrėjų suteikti pavadinimai – tarsi savotiško kvepalų kinematografo scenarijaus skaitymas, pradedant ramia veiksmo užuomazga ir baigiant kulminaciniais akordais. Nuo labiau moteriškų kvapų „Prelude to Love“ (apelsino žiedų solo; švari, muilu kvepianti visa ko pradžia), „Love“ (saldus gurmaniškas desertas, kurį norisi skanauti tarsi purų žemuoginį zefyrą; rožinė mergaitiška meilė be dramų ir be žeidžiančių dyglių), „Beyond Love“, „Love and Tears“ (jazminaičių rečitalis; skaidrus ir tyras kvapas, nelyg karšta ašara, nuriedanti ant šalto stiklo) – iki vyriškesnių „A taste of Heaven“ (žalias levandų patalas su virš jo tvyrančiu vaiskiu pudros debesėliu) ir „Straight to Heaven“ (darnus ir ramus romo beigi medienos duetas), vėl grįžtama į saldžius ir jausmingus „Back to Black“ (medus ir tabakas; bet tikrai ne juodas, greičiau, pilkai geltonas), „Liaisons Dangereuses“ (saldžiarūgštės slyvos; čia daugiau saldaus žaismingo malonumo, negu įtampos – priešingai, nei to paties pavadinimo svaiginančiame kino filme su Johnu Malkovichiumi ir Glenn Close pagrindiniuose vaidmenyse), „Cruel Intentions“ ir „Sweet Redemption“ (vanile ir benzoinu pakaitinti apelsinžiedžiai).
Ir kaip gi be šiuo metu tokio madingo agarmedžio? „By Kilian“ turi ir pristato visą jo liniją po „Arabian Nights“ vardu. Įvairių atspalvių ir poskonių, nuo dramatiško „Rose Oud“ iki klampaus, juodo „Pure Oud“. Tikiu, kad nemažai agarmedžio fanų lygins juos su visu skaitlingu „Montale“ agarmedžių spektru, bet akivaizdu, kad „By Kilian“ kompozicijos yra visai kito charakterio, ne tokios „garsios“ ir ne tokios ekscentriškos (prisiminkite kad ir „Montale Aoud Cuir d’Arabie“!!!).
Juodi, šilku išmušti mediniai kvepalų „karsteliai“, miniatiūriniai, juos saugantys rakteliai, papuošti kutu – kuo ne romantiko svajonės įsikūnijimas? Apskritai visa „By Kilian“ kolekcija man yra labai romantiška, o jos dvasia skrajoja kažkur XIX amžiaus prancūzų poezijoje ir tobulai perteikia aristokratiškos bohemos kasdienybę. Su absento, opiumo pypkių dūmais, saldžiais žodžiais ir meilės apsvaigintomis galvomis...
Comments
Post a Comment