„Kenzo“ ekoidėjos

Ekomada po truputį braunasi ir į parfumerijos industriją: „Kenzo“ ne tik pristatė, bet jau ir prekiauja paprastučiais 50 ml paketais, pripildytais „Flower by Kenzo“ parfumuotu vandeniu. Juo bus galima užpildyti išsibaigusius šio kvapo flakonus, kurie taip pat pradėti gaminti daugkartiniam vartojimui, su atsukamu purkštuku. Maža to, „Kenzo“ vienoje iš pagrindinių Paryžiaus parfumerinių įrengė ir kvepalų „fontaną“ šalia jau sėkmingai veikiančių Thierry'io Muglerio „Angel“ ir „Alien“ „šaltinėlių“. Tad panašu, kad senos tradicijos atgimsta naujai – dar XVII amžiuje atsiradę kvepalų „fontanai“, t. y. prabangios stiklo, krištolo ar porceliano talpyklos su kraneliais, įkūnijo snobišką prašmatnumą. Šią liniją šiandien tęsia „Caron“, „Guerlain“, „Mugler“, na o „Kenzo“ pirkėjų dėmesio sieks kur kas paprastesnėmis, aplinkai draugiškesnėmis idėjomis ir nekonkuruos su jau veikiančiomis kvepalų talpyklomis brangiomis medžiagomis. Be to, kaip teigia mados namų meno direktorius Patrickas Guedjas, jau įprastų ir parfumerijos industrijoje paplitusių stiklinių refill’ų gamyba reikalauja 68 proc. daugiau išteklių nei naujųjų paketų.

Comments

  1. Įdomus tekstas iš visų pusių: ekologinės, kaštų. Eilinį sykį supratau, kad ekologija - dar vienas geras pasipelnymas. Gal galima daugiau apie tuos fontanus, nieko nesu girdėjus.

    ReplyDelete
  2. Na, aš matau ir gerąją viso to ekojudėjimo pusę, bet kad iš to irgi "kalami" pinigai, tai be jokios abejonės. O apie fontanus pagalvosiu - gal pribręs :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts